Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Çelen Demirtaş, Selda"'
Publikováno v:
In Psychiatry Research 30 March 2014 215(3):790-796
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Güneri, Oya, Barutçu Yıldırım, Kadriye Funda, Çapa Aydın, Yeşim, Owen Jr, Dean J, Çelen Demirtaş, Selda
The purpose of this study is to determine undergraduate students’ needs regarding services at university and to examine to what extend student needs change with respect to gender and class level. In addition, the study obtained students’ opinions
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9954::22f8d9fbf7311a21f2070e09c6ecc7e6
https://hdl.handle.net/11511/82702
https://hdl.handle.net/11511/82702
Autor:
GÜNERİ, Oya, BARUTÇU YILDIRIM, Funda, ÇAPA AYDIN, Yeşim, OWEN, Dean W., ÇELEN DEMİRTAŞ, Selda
Publikováno v:
Volume: 41, Issue: 41 17-28
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The purposes of this study were to assess undergraduatestudents’ needs regarding services atuniversity and examine to what extendstudent needs change with respect to gender and class level. In addition, studyobtained students’ opinions regarding
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::f3558b092ca8ad3c2f10f08becd22e4d
https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/33892/375264
https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/33892/375264
Autor:
Çelen Demirtaş, Selda
Bu çalışmanın amacı cinsiyet, ilişki durumu, romantik ilişki doyumu ve kariyer seçimlerine bağlılığın son sınıf üniversite öğrencilerinde öznel iyi oluşun üç boyutu olan yaşam doyumu, olumsuz duygu ve olumlu duygu üzerindeki r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::0fd00ecb455c97ec76ac9aa943a9d25d
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/682659
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/682659
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.