Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Çapa Aydın, Yeşim"'
Publikováno v:
International Journal of Progressive Education; Aug2023, Vol. 19 Issue 4, p1-17, 17p
Autor:
Cobanoglu, Rahime, Capa-Aydin, Yesim
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2015 33:77-86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The current study investigated the views of both students and academic advisors regarding the academic advising in a state university in Ankara. The study utilized survey and correlational research design methods. The data were collected from 840 und
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9954::9a071cdeac3a71fe534d3be0116b529b
https://hdl.handle.net/11511/73263
https://hdl.handle.net/11511/73263
Using social cognitive theory as a theoretical framework, the current study examined the mediating role of mastery experience between other sources (vicarious experience, social persuasion, and physiological state) and chemistry self-efficacy for cog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9954::d149cdb5d0518c897c07527309e076c1
https://hdl.handle.net/11511/43265
https://hdl.handle.net/11511/43265
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Güneri, Oya, Barutçu Yıldırım, Kadriye Funda, Çapa Aydın, Yeşim, Owen Jr, Dean J, Çelen Demirtaş, Selda
The purpose of this study is to determine undergraduate students’ needs regarding services at university and to examine to what extend student needs change with respect to gender and class level. In addition, the study obtained students’ opinions
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9954::22f8d9fbf7311a21f2070e09c6ecc7e6
https://hdl.handle.net/11511/82702
https://hdl.handle.net/11511/82702
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Bu çalışmanın amacı, Kieffer ve Henson (2000) tarafından öğretmenler için geliştirilen Özyeterlik Kaynakları Ölçeği’ni Türkçe’ye uyarlamaktır. Ölçek, Bandura’nın (1997) öne sürdüğü doğrudan yaşantılar, dolaylı yaş
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9954::acefbd48ec4d8da58658ee101de2e2e1
https://hdl.handle.net/11511/84928
https://hdl.handle.net/11511/84928