Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"ÇOBAN, Ömür"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
YALÇIN, Mehmet Tufan1 tufan.yalcin@hotmail.com, ÇOBAN, Ömür2 cobanomur@gmail.com, KOÇAK, Ömer3 omerkocak1905@gmail.com, İNCEDAL, Ayhan3 ayhanincedal70@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Eurasia Social Sciences / Uluslararasi Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi. haz2023, Vol. 14 Issue 52, p687-705. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The purpose of this research is to examine the relationship between school administrators’ classroom observation and the effectiveness of their feedbacks, and professional learning community. This research is a descriptive study in correlational mo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3145::8a73e97970f0cc4a33bb653b5e4ffb08
https://hdl.handle.net/11492/7293
https://hdl.handle.net/11492/7293
Autor:
ÇOBAN, Ömür, YALÇIN, Mehmet Tufan
Publikováno v:
Anatolian Journal of Educational Leadership & Instruction / Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi; Dec2023, Vol. 11 Issue 2, p253-265, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yalçın, Mehmet Tufan1 (AUTHOR) tufan.yalcin@hotmail.com, Çoban, Ömür2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Current Psychology. Sep2023, Vol. 42 Issue 25, p21249-21262. 14p.
Publikováno v:
Journal of Global Sport & Education Research (JOGSER); 2023, Vol. 6 Issue 2, p54-71, 18p
WOS:000672592500019 The purpose of this study is to investigate the impact of instructional leadership and school culture in school-level, and academic self-efficacy and socioeconomic status in student-level on academic achievement. The study conduct
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3145::9ad41dd175b42b62ee25fac2dd8e1d5b
https://hdl.handle.net/11492/5109
https://hdl.handle.net/11492/5109