Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"ÇİTE, Hakan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Sep2024, Vol. 29 Issue 13, p16641-16659, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Küçükaydın, Menşure Alkış, Çite, Hakan
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Apr2024, Vol. 29 Issue 5, p5631-5649, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Oct2024, Vol. 29 Issue 14, p19229-19230, 2p
Publikováno v:
Erken Görünüm; Volume:, Issue: 1-19
Pamukkale University Journal of Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale University Journal of Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The aim of this study was to examine the effects of slow motion and digital concept maps used in science lessons on primary school 3rd-grade students’ science attitudes and metacognitive awareness levels. A quasi-experimental design with a pretest-
Autor:
ÇETİN, Hatice, ÇİTE, Hakan
Publikováno v:
Volume: 4, Issue: 2 210-223
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty
Bu araştırmanın amacı, ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin kesir sayı duyularının, cinsiyet, okula başlama yaşı, okul öncesi eğitimi süresi ve çocukların oynadıkları oyun türü açısından incelemektir. Araştırmada nicel araştı
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::8a547f1d1d0ca3ea4181f398d826d572
https://dergipark.org.tr/tr/pub/akef/issue/72486/1179274
https://dergipark.org.tr/tr/pub/akef/issue/72486/1179274
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research (JPR); Jun2023, Vol. 7 Issue 3, p1-18, 18p
Publikováno v:
Pamukkale University Journal of Education; may2023, Issue 58, p177-200, 48p