Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Äikäs, Aino"'
Publikováno v:
Higher Education (00181560); Sep2024, Vol. 88 Issue 3, p1127-1143, 17p
Publikováno v:
Disability & Society; Jul2024, Vol. 39 Issue 7, p1884-1889, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pesonen, Henri Valtteri, Äikäs, Aino, Viljamaa, Elina, Heiskanen, Noora, Syrjämäki, Marja, Kärnä, Eija
Publikováno v:
Pesonen, Henri Valtteri Äikäs, Aino Viljamaa, Elina Heiskanen, Noora Syrjämäki, Marja Kärnä, Eija . Professionals’ stories of supporting belonging for autistic children in Finnish early childhood education and care. Contemporary Issues in Early Childhood. 2023
Contemporary Issues in Early Childhood
Contemporary Issues in Early Childhood
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/105950
Publikováno v:
Pesonen, Henri Valtteri Äikäs, Aino Heiskanen, Noora Kärnä, Eija . Why we need a concept to describe collaborative support instead of labelling children as demanding: perspectives from Finland. Disability & Society. 2023
Disability & Society
Disability & Society
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/106598
Autor:
Äikäs, Aino, Pesonen, Henri, Heiskanen, Noora, Syrjämäki, Marja, Aavikko, Lotta, Viljamaa, Elina
Publikováno v:
Äikäs, Aino Pesonen, Henri Heiskanen, Noora Syrjämäki, Marja Aavikko, Lotta Viljamaa, Elina . Approaches to collaboration and support in early childhood education and care in Finland: professionals’ narratives. European Jo
European Jo
European Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/101287
Autor:
Kärnä, Eija, Poikola, Mirva, Mannerkoski, Merja, Iisakka, Riikka, Kontu, Elina, Koski, Jenni, Laamanen, Pauliina, Ojala, Terhi, Peltomäki, Satu, Pesonen, Henri, Pirttimaa, Raija, Rautiainen, Veera, Rönkkö, Ella, Talja, Elina, Äikäs, Aino
nonPeerReviewed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::33d76922b9c9f996144fd676fff79cfe
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202203171925
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202203171925
Publikováno v:
Seminar.Net: Media, Technology & Life-Long Learning; 2022, Vol. 18 Issue 1, p1-23, 23p, 2 Charts, 1 Graph
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 9, Iss 1, Pp e1-e10 (2019)
South African Journal of Childhood Education, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 1-10, Published: 2019
South African Journal of Childhood Education, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 1-10, Published: 2019
Background: The previous body of research literature has reported several separate cognitive processes relevant in solving mathematics wps. Therefore, it is of the essence to seek for effective intervention and instruction for students in need for su