Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Álvarez-Montero S"'
Autor:
Pérez-Santonja, T., Gómez-Paredes, L., Álvarez-Montero, S., Cabello-Ballesteros, L., Mombiela-Muruzabal, M.T.
Publikováno v:
In SEMERGEN - Medicina de Familia April 2017 43(3):175-181
Autor:
Coronado-Vázquez, V., Antón-Rodríguez, C., Gómez-Salgado, J., Ramírez-Durán, M. V., Álvarez-Montero, S.
Publikováno v:
Frontiers in Medicine. 10
ObjectivesTo assess the expected learning outcomes of medical humanities subjects in medical studies curricula. To connect those expected learning outcomes with the types of knowledge to be acquired in medical education.MethodsMeta-review of systemat
Autor:
Denizon Arranz, S, Blanco Canseco, JM, Pouplana Malagarriga, MM, Holgado Catalán, MS, Gámez Cabero, MI, Ruiz Sánchez, A, Monge Martín, D, Ruiz Moral, R, Álvarez Montero, S
Publikováno v:
DDFV. Repositorio Institucional de la Universidad Francisco de Vitoria
instname
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 2, p Doc40 (2021)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC40 /20210215/
instname
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 2, p Doc40 (2021)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC40 /20210215/
Introduction: Simulations with standardized patients (SP) have long been used for teaching/assessing communication skills. The present study describes and evaluates an experiential training methodology aimed at medical students and based on interview
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4aeed325592689daef7eff3dabb2ffe1
http://hdl.handle.net/10641/2954
http://hdl.handle.net/10641/2954
Publikováno v:
In FMC. Formacion medica continuada en atencion primaria 2005 12(1):4-14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.