Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Álvarez-Bardón, Aitor"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martin-Requejo, Katya, González-Andrade, Alejandro, Álvarez-Bardón, Aitor, Santiago-Ramajo, Sandra
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica July-December 2023 28(2):145-152
Autor:
Martin-Requejo, Katya, González-Andrade, Alejandro, Álvarez-Bardón, Aitor, Santiago-Ramajo, Sandra
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica (English ed.) July-December 2023 28(2):145-152
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
González-Cabrera, Joaquín, Machimbarrena, Juan Manuel, Ortega-Barón, Jessica, Álvarez-Bardón, Aitor
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2020 Apr 01. 29(4), 941-952.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48733166
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
González-Cabrera, Joaquín (1), Machimbarrena, Juan Manuel, Gutiérrez-Ortega, Mónica, Álvarez-Bardón, Aitor, Beranuy-Fargues, Marta, León-Mejía, Ana
Publikováno v:
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
instname
The distribution of school bullying profiles was as follows: without problems (1405 pupils, 27.9%), mild victim (1110, 22%), severe victim (439, 8,7%), mild bully (261.5,2%), severe bully (80, 1,6%), mild bully/victim (1651, 32,8%) and severe bully/v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2fa31ae5cc84553198a24892d8bb77e4
https://reunir.unir.net/handle/123456789/9781
https://reunir.unir.net/handle/123456789/9781
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.