Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Álvarez, Inma"'
Autor:
Álvarez, Inma1 (AUTHOR) inma.alvarez@open.ac.uk, Horáčková, Clare2 (AUTHOR), Vseteckova, Jitka3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Gender, Work & Organization. Jan2025, Vol. 32 Issue 1, p202-242. 41p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Involvement of fatty acids in the response to high CO2 and low temperature in harvested strawberries
Autor:
Blanch, Maria, Álvarez, Inma, Sanchez-Ballesta, Maria T., Escribano, Maria I., Merodio, Carmen
Publikováno v:
In Postharvest Biology and Technology January 2019 147:196-205
Autor:
Blanch, Maria, Alvarez, Inma, Sanchez-Ballesta, Maria T., Escribano, Maria I., Merodio, Carmen
Publikováno v:
In Postharvest Biology and Technology September 2017 131:84-91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Envisioning Report for Empowering Universities
This article focuses on how the research plans of doctoral researchers have been disrupted during the COVID-19 pandemic. We examine, in particular, how the restrictions have affected postgraduate researchers in the UK with respect to their study-life
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::98a2d4ceda8f1f67869e24c3e63e22ae
http://oro.open.ac.uk/76925/7/76925.pdf
http://oro.open.ac.uk/76925/7/76925.pdf
Autor:
Álvarez, Inma
Publikováno v:
The Envisioning Report for Empowering Universities
A solid pedagogy can ensure the achievement of the learning outcomes set for any university qualification, whether at undergraduate or postgraduate level. Currently there is an urgent need for a wider consideration of appropriate pedagogies for docto
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f2ca299d2e6ecf565c238cdcfff311b2
http://oro.open.ac.uk/54998/1/54998.pdf
http://oro.open.ac.uk/54998/1/54998.pdf
Publikováno v:
Language Learning Journal; Oct2020, Vol. 48 Issue 5, p672-684, 13p