Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"«virtual third place»"'
Autor:
Nadezhda V. Shalyutina
Publikováno v:
Sovremennye Issledovaniâ Socialʹnyh Problem, Vol 15, Iss 2, Pp 342-359 (2023)
Background. In contemporary reality, digital technologies not only serve as a tool for the implementation of social practices, including commemorative practices, but also fill social gaps, offering alternative ways of interaction with the past in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbac2e32a6db46e1b2b2f98842bb0736
Autor:
Han, Jung-Min
There has been much enthusiasm over the power of online brand communities (OBCs). Ensuring that OBCs achieve their potential, however, is a challenge. Adopting the view that an OBC is a social entity at its core, this study examines consumers’ perc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::1d82968db0599447c3c166ff7b1112df
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:266461
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:266461
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.