Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Fan, Weiguo"'
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems; 2024, Vol. 41 Issue 2, p453-486, 34p
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems; 2018, Vol. 35 Issue 2, p510-539, 30p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xia, Long
Artificial intelligence (AI) has made astonishing breakthroughs in recent years and achieved comparable or even better performance compared to humans on many real-world tasks and applications. However, it is still far from reaching human-level intell
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::7f8da652668d838330f837dc04c890eb
https://hdl.handle.net/10919/106567
https://hdl.handle.net/10919/106567
Autor:
Gruss, Richard J.
Businesses have recognized that customers provide value to the firm beyond transactions, and leveraging this value through relationships in social media is a new area of interest for both academics and practitioners. Recent research has investigated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::7ccf34727ce0cdf8983d3fc230b2fdd3
https://hdl.handle.net/10919/82922
https://hdl.handle.net/10919/82922