Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Cutler, Anne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kidd, Evan, Junge, Caroline, Spokes, Tara, Morrison, Lauren, Cutler, Anne, Leerstoel Kemner, Social and personality development: A transactional approach, Experimental Psychology (onderzoeksprogramma PF), Afd Psychologische functieleer, Helmholtz Institute
Publikováno v:
Infancy, 23(6), 770. Wiley-Blackwell
Infancy
Infancy, 23, 6, pp. 770-794
Infancy, 23, 770-794
Infancy
Infancy, 23, 6, pp. 770-794
Infancy, 23, 770-794
Item does not contain fulltext We report a large-scale electrophysiological study of infant speech segmentation, in which over 100 English-acquiring 9-month-olds were exposed to unfamiliar bisyllabic words embedded in sentences (e.g., He saw a wild e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cab151250e0ca242b3d8f4a2ccfc9552
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/386977
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/386977
Autor:
Junge, Caroline1,2 c.m.m.junge@uu.nl, Cutler, Anne3,4,5 A.Cutler@uws.edu.au
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). 2014, Vol. 4 Issue 4, p532-559. 28p.
Infants’ ability to recognize words in continuous speech is vital for building a vocabulary. Event-Related Potentials (ERPs) reveal a clear recognition response for familiarized words, relative to unfamiliar words, in 10-month-olds, but not consist
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::6e21321dd9535b4c95cd0e6ff50678f7
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/308682
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/308682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.