Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Bonilla-Algovia, Enrique"'
Autor:
Rivas-Rivero, Esther1 esther.rivas@uah.es, Bonilla-Algovia, Enrique2
Publikováno v:
Behavioral Psychology / Psicologia Conductual. 2024, Vol. 32 Issue 1, p145-164. 20p.
Autor:
Bonilla-Algovia, Enrique1, Rivas-Rivero, Esther1 esther.rivas@uah.es
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Psicología y Salud. Jul2022, Vol. 13 Issue 2, p112-119. 8p.
Autor:
Bonilla-Algovia, Enrique1, Ibáñez Carrasco, Marta2 marta.ibanez@uah.es, Carrasco Carpio, Concepción2
Publikováno v:
Psykhe. 2022, Vol. 31 Issue 2, p1-12. 12p.
Autor:
Bonilla-Algovia, Enrique1 enrique.bonilla@uah.es
Publikováno v:
Anales de Psicología. may-sep2021, Vol. 37 Issue 2, p253-264. 12p.
Autor:
Bonilla-Algovia, Enrique1 enrique.bonilla@uah.es, Rivas Rivero, Esther1
Publikováno v:
Psykhe. 2021, Vol. 30 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Complutense de Educación; Vol 32 No 3 (2021); 315-325
Revista Complutense de Educación; Vol. 32 Núm. 3 (2021); 315-325
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revista Complutense de Educación; Vol. 32 No. 3 (2021); 315-325
Revista Complutense de Educación; Vol. 32 Núm. 3 (2021); 315-325
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revista Complutense de Educación; Vol. 32 No. 3 (2021); 315-325
Sexist attitudes maintain gender inequality and constitute an impediment to the exercise of women's human rights. This type of belief is based on the processes of differential socialization, so that educational institutions have to carry out an impor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::916a83100dd528f86d2b06a7bf5b11c9
https://revistas.ucm.es/index.php/RCED/article/view/70175
https://revistas.ucm.es/index.php/RCED/article/view/70175
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology, Society & Education; 2021, Vol. 13 Issue 3, p67-80, 14p
Publikováno v:
Educación XX1; 2021, Vol. 24 Issue 2, p441-463, 23p