Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Cutler, Anne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kidd, Evan, Junge, Caroline, Spokes, Tara, Morrison, Lauren, Cutler, Anne, Leerstoel Kemner, Social and personality development: A transactional approach, Experimental Psychology (onderzoeksprogramma PF), Afd Psychologische functieleer, Helmholtz Institute
Publikováno v:
Infancy, 23(6), 770. Wiley-Blackwell
Infancy
Infancy, 23, 6, pp. 770-794
Infancy, 23, 770-794
Infancy
Infancy, 23, 6, pp. 770-794
Infancy, 23, 770-794
Item does not contain fulltext We report a large-scale electrophysiological study of infant speech segmentation, in which over 100 English-acquiring 9-month-olds were exposed to unfamiliar bisyllabic words embedded in sentences (e.g., He saw a wild e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cab151250e0ca242b3d8f4a2ccfc9552
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/386977
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/386977
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Junge, Caroline, Cutler, Anne, Hagoort, Peter, Leerstoel Kemner, Afd Psychologische functieleer, Experimental Psychology (onderzoeksprogramma PF), Helmholtz Institute, Social and personality development: A transactional approach
Publikováno v:
Infancy, 19, 179-193
Infancy, 19(2), 179. Wiley-Blackwell
Infancy, 19(2), 179-193. Wiley-Blackwell
Infancy
Infancy, 19, 2, pp. 179-193
Infancy, 19(2), 179. Wiley-Blackwell
Infancy, 19(2), 179-193. Wiley-Blackwell
Infancy
Infancy, 19, 2, pp. 179-193
Item does not contain fulltext Most words that infants hear occur within fluent speech. To compile a vocabulary, infants therefore need to segment words from speech contexts. This study is the first to investigate whether infants (here: 10-month-olds
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d38e7aa4b809a295c6104e6439259181
http://hdl.handle.net/2066/124177
http://hdl.handle.net/2066/124177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.