Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Esposito, Giovanna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This work aims at contributing to the debate on the human psychic reflexive process as well as on the role that narrative devices can play to foster it. We present a reflexive process model and draw a distinction between reflection and reflexivity. S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::c877008973d1943e9c755ca05f16976b
http://hdl.handle.net/11588/593342
http://hdl.handle.net/11588/593342
This paper aims at contributing to the debate on the human psychic reflexive process as well as on the role that narrative devices can play to foster it. The work stems from the etymology of the word reflection which brings to mind the original Latin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::b7df434f6ff19dc268b27f706d1d1b17
http://hdl.handle.net/11588/515182
http://hdl.handle.net/11588/515182
The study discusses the role of narration as a mediating tool to promote the reflexive competence of mentalization. Many studies have shown that there a circular and bidirectional relation between narration and mentalization and several narrative dev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::8911949b3f7fecf958ca15f7ad860e8c
http://hdl.handle.net/11588/593335
http://hdl.handle.net/11588/593335
Autor:
A. Cannata, ESPOSITO, GIOVANNA, MARTINO, MARIA LUISA, RAINONE, NUNZIA, FREDA, MARIA FRANCESCA
Lo scopo del presente lavoro è quello di presentare la metodologia riflessiva, Narrative Mediation Path, su cui si basa il progetto INSTALL, Innovative Solutions To Acquire Learning to Learn; il progetto, all’interno del LifeLong Learning Programm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::85a345adeeb92b3f35697dd4ac4d42c7
http://hdl.handle.net/11588/564066
http://hdl.handle.net/11588/564066
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Qualitative Research Journal (Emerald Group Publishing Limited); 2017, Vol. 17 Issue 1, p2-19, 18p
Publikováno v:
Counselling Psychology Quarterly. 32:186-204
Referential process (RP) has been investigated in the psychotherapy domain to understand the mechanisms underlying clients’ problems and identify the process of change. RP shares some theoretical assumptions with another relevant construct in the p