Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Esposito, Giovanna"'
Autor:
Esposito G; Universita degli Studi di Napoli Federico II, Naples, Italy. giovan.esposito@unina.it., Freda MF; Universita degli Studi di Napoli Federico II, Naples, Italy.
Publikováno v:
Integrative psychological & behavioral science [Integr Psychol Behav Sci] 2016 Jun; Vol. 50 (2), pp. 333-57.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper aims at contributing to the debate on the human psychic reflexive process as well as on the role that narrative devices can play to foster it. The work stems from the etymology of the word reflection which brings to mind the original Latin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::b7df434f6ff19dc268b27f706d1d1b17
http://hdl.handle.net/11588/515182
http://hdl.handle.net/11588/515182
Obiettivo del contributo è analizzare lo sviluppo della competenza a resocontare entro il tirocinio universitario in psicologia clinica. Nei contesti formativi, tale competenza si delinea come una competenza riflessiva intorno al sistema di signific
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::990d5d406cb571f4a6fbd3bffc66ff13
http://hdl.handle.net/11588/564068
http://hdl.handle.net/11588/564068
Autor:
A. Cannata, ESPOSITO, GIOVANNA, MARTINO, MARIA LUISA, RAINONE, NUNZIA, FREDA, MARIA FRANCESCA
Lo scopo del presente lavoro è quello di presentare la metodologia riflessiva, Narrative Mediation Path, su cui si basa il progetto INSTALL, Innovative Solutions To Acquire Learning to Learn; il progetto, all’interno del LifeLong Learning Programm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::85a345adeeb92b3f35697dd4ac4d42c7
http://hdl.handle.net/11588/564066
http://hdl.handle.net/11588/564066
Autor:
Miguel M. Gonçalves, Maria Francesca Freda, António P. Ribeiro, Daniela Alves, Giovanna Esposito
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
This study discusses a model of group counseling, the narrative mediation path (NMP), which is a unique narrative, multimodal approach that combines four narrative modes (metaphoric, iconographic, writing, and bodily ) and the narrative group. The pu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f82097157512fa7de8472406e54b44fb
http://hdl.handle.net/11588/650718
http://hdl.handle.net/11588/650718