Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Lee, Shoou-Yih Daniel"'
Autor:
Tsai TI; School of Nursing, National Yang Ming University, Taipei, Taiwan., Lee SY; Department of Health Management and Policy, School of Public Health, The University of Michigan, Ann Arbor, MI, USA sylee@umich.edu., Tsai YW; Institute of Health and Welfare Policy, National Yang Ming University, Taipei, Taiwan.
Publikováno v:
Health promotion international [Health Promot Int] 2015 Sep; Vol. 30 (3), pp. 563-72. Date of Electronic Publication: 2013 Dec 15.
Autor:
Apolinario D; Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brasil. daniel.apolinario@usp.br, Braga Rde C, Magaldi RM, Busse AL, Campora F, Brucki S, Lee SY
Publikováno v:
Revista de saude publica [Rev Saude Publica] 2012 Aug; Vol. 46 (4), pp. 702-11. Date of Electronic Publication: 2012 Jul 10.
Autor:
Lee SY; Department of Health Policy and Management, Gillings School of Global Public Health, University of North Carolina, 1101 McGavran-Greenberg Hall, CB# 7411, Chapel Hill, NC 27599-7411, USA. sylee@email.unc.edu, Stucky BD, Lee JY, Rozier RG, Bender DE
Publikováno v:
Health services research [Health Serv Res] 2010 Aug; Vol. 45 (4), pp. 1105-20. Date of Electronic Publication: 2010 May 24.
Autor:
Apolinario, Daniel, Braga, Rafaela de Castro Oliveira Pereira, Magaldi, Regina Miksian, Busse, Alexandre Leopold, Campora, Flavia, Brucki, Sonia, Lee, Shoou-Yih Daniel
Publikováno v:
Revista de Saúde Pública, Volume: 46, Issue: 4, Pages: 702-711, Published: 10 JUL 2012
OBJECTIVE: To develop and validate a short health literacy assessment tool for Portuguese-speaking adults. METHODS: The Short Assessment of Health Literacy for Portuguese-speaking Adults is an assessment tool which consists of 50 items that assess an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::6b7c8cc906caf06de3d94729af84e759
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-89102012000400015&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-89102012000400015&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.