Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Beard, Kate"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Goodchild, Michael F.; Estes, John E.; Beard, Kate M.; Foresman, Tim; & Robinson, Jenny. (1995). Multiple Roles for GIS in US Global Change Research (NCGIA Research Initiative 15): Report of the First Specialist Meeting (95-10). UC Santa Barbara: National Center for Geographic Information and Analysis. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1997z70v
This report presents the findings of the first specialist meeting of NCGIA Research Initiative 15, held at the Upham Hotel in Santa Barbara, California, March 9-11, 1995. Research Initiative 15 focuses on the role of GIS in global change research. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::60a859a1df93cc7468d2a5055ca1fa61
http://www.escholarship.org/uc/item/1997z70v
http://www.escholarship.org/uc/item/1997z70v
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Couclelis, Helen; Beard, Kate; & Mackaness, William. (1992). Two Perspectives on Data Quality (92-12). UC Santa Barbara: National Center for Geographic Information and Analysis. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4sx9f7pp
The first report discusses the impediments to effective quality control, and proposes a conceptual model to monitor GIS product quality at any state of deriving an application; the second outlines a research agenda based on the identification of impe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::88304e78e6560bf1b77724b1238ba089
http://www.escholarship.org/uc/item/4sx9f7pp
http://www.escholarship.org/uc/item/4sx9f7pp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.