Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Bell, J"'
Autor:
López-Rubio, Carlos, Koponen, Marjaana, Lampela, Pasi, Taipale, Heidi, Tanskanen, Antti, Bell, J. Simon, Tolppanen, Anna-Maija, Hartikainen, Sirpa
Publikováno v:
BMC Geriatrics, Vol 21, Iss 1, Pp 1-7 (2021)
BMC Geriatrics
BMC Geriatrics
Background Type 2 diabetes is common in persons with Alzheimer’s disease (AD). Management of diabetes in persons with AD is challenging due to changing goals of care and susceptibility to adverse drug events including hypoglycemia. The aim of this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaye J, Briceño Moraia L, Curren L, Bell J, Colin Mitchell, Soini S, Hoppe N, Øien M, Rial-Sebbag E
Publikováno v:
Biopreservation and Biobanking
Biopreservation and Biobanking 14 (2016), Nr. 3
Europe PubMed Central
Biopreservation and Biobanking 14 (2016), Nr. 3
Europe PubMed Central
Currently, there is no single, Europe-wide regulation of biomedical research using human samples and data. Instead, the law that applies spans a number of areas of law, such as data protection, clinical trials, and tissue regulation. In the absence o
Publikováno v:
Pharmacy Practice (Granada), Volume: 8, Issue: 3, Pages: 147-161, Published: SEP 2010
Aims: To describe pharmacy education, research, practice and policy related to medication adherence in Finland since the year 2000. Methods: The three universities that provide pharmacy education (Åbo Akademi, University of Eastern Finland, and Univ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______624::97eab0671362640ba4b7893703defba0
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1885-642X2010000300001&lng=en&tlng=en
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1885-642X2010000300001&lng=en&tlng=en
Autor:
Aaltonen, S. Elina, Laine, Niina P., Volmer, Daisy, Gharat, Manjiri S., Muceniece, Ruta, Vitola, Anna, Foulon, Veerle, Desplenter, Franciska A., Airaksinen, Marja S., Chen, Timothy F., Bell, J. Simon
Publikováno v:
Pharmacy Practice (Granada), Volume: 8, Issue: 2, Pages: 122-131, Published: JUN 2010
Provision of medication information may improve adherence and prevent medication related problems. People with mental health disorders commonly receive less medication counselling from pharmacists than people with other common long term and persisten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______624::4916e42cd722382e20f686377179a2b1
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1885-642X2010000200007&lng=en&tlng=en
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1885-642X2010000200007&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Pharmacy Practice (Granada) v.8 n.3 2010
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
Aims: To describe pharmacy education, research, practice and policy related to medication adherence in Finland since the year 2000. Methods: The three universities that provide pharmacy education (Åbo Akademi, University of Eastern Finland, and Univ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::97eab0671362640ba4b7893703defba0
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1885-642X2010000300001
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1885-642X2010000300001
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.