Zobrazeno 1 - 10
of 4 775
pro vyhledávání: '"Powell A"'
Autor:
Powell AL; Department of Neurology, University of Medicine and Dentistry of New Jersey, Robert Wood Johnson Medical School, New Brunswick 08901, USA., Zahner D, Micheli-Tzanakou E
Publikováno v:
Journal of neurotrauma [J Neurotrauma] 1995 Oct; Vol. 12 (5), pp. 957-60.
Autor:
Powell, David M.1 (AUTHOR) dpowell@stlzoo.org, Meyer, Theodore G.2 (AUTHOR), Dorsey, Candice3 (AUTHOR), Vernon, Rob4 (AUTHOR) robertvernon@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Zoological & Botanical Gardens (JZBG). Jun2024, Vol. 5 Issue 2, p157-178. 22p.
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2023, Vol. 24, Issue 8, pp. 1726-1743.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-02-2022-0058
Publikováno v:
Studies in Graduate and Postdoctoral Education, 2023, Vol. 14, Issue 2, pp. 186-200.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SGPE-11-2021-0081
Autor:
Powell, Benjamin C.
Publikováno v:
Development and Learning in Organizations: An International Journal, 2023, Vol. 37, Issue 5, pp. 11-13.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DLO-08-2022-0154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Boletim GEPEM, Iss 80 (2022)
Teachers’ mathematical knowledge is critical for their teaching of mathematics. We investigated whether elementary teachers believe that a unit fraction, , results only from a whole equipartitioned into 1/n parts. We adapted Ciosek and Samborska’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4100ced1126f43e5ac7d5fbc42d1a1e3