Zobrazeno 1 - 10
of 799
pro vyhledávání: '"Eckert A"'
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 13, Issue 6, pp. 1142-1157.
Autor:
Eckert, Sarah Anne, Miller, Melodie
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2023, Vol. 17, Issue 3, pp. 304-315.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-09-2022-0113
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 3, p 319 (2024)
The present study showcases attitudes toward inclusive education in a new light. It contributes to the ongoing debate regarding the extent of inclusive education and highlights the importance of teachers in a process toward inclusion. Based on a fram
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17d47a8b278e4bd5b920a23e4bb6f258
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study reports on a newly developed framework of inclusive education, which sets out from three distinct models of disability (medical, relational, and social) and incorporates matching learning theory (behaviourist, cognitivist, and constructivi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53a80ded83c84f3b894f5ac6f930c629
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Contexto & Educação, Vol 37, Iss 117 (2022)
O cinema, como recurso didático, apresenta inúmeras possibilidades, aliando o aspecto cultural a conceitos escolares, tornando-se uma poderosa ferramenta de reflexão, contextualização e aprendizado. Nesse contexto, relata-se uma atividade realiz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0f394709c8d4b98bee0a0de7081fef8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Timothy S. Eckert
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 100:1197-1202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erica Eckert
Publikováno v:
Journal of Student Affairs Research and Practice. :1-13