Zobrazeno 1 - 10
of 165 639
pro vyhledávání: '"35"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Primatika, Vol 11, Iss 2, Pp 81-90 (2022)
Tujuan dari penelitian eksperimen semu ini untuk mengungkap perbedaan hasil belajar Matematika pada pembelajaran yang menerapkan model Inquiry, Group Inves-tigation dan Konvensional siswa kelas VII SMPN 35 Samarinda tahun ajaran 2019/2020. Penelitian
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8687df31e0034666bd129ccda2a3cd49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
HIV & AIDS Review. International Journal of HIV-Related Problems, Vol 21, Iss 4, Pp 284-289 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c969603eba543c697015cc05981edfb
Publikováno v:
English Community Journal, Vol 6, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
The objective of this study was to evaluate the teacher supervision program based on the CIPP model that consists of context, input, process and product at SDN 35 Talang Kelapa, Banyuasin regency. Determining the effectiveness of the program supervis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4674c622a035420782384d0f2540d57c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education, Health and Sport, Vol 11, Iss 8, Pp 361-368 (2021)
We present a case of iatrogenic complication after extraction of the teeth 35 in 63-years old women. There was a root of the teeth left in the bone. It was a causative agent of pain sensations and inflammation of the surrounding tissues. Due to the c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a31c6f0d2bf74ef09f1963edc6f94d51
Publikováno v:
HIV & AIDS Review; 2022, Vol. 21 Issue 4, p284-289, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.