Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Dokkedal, Anne Lígia"'
Autor:
Braga AS; Department of Biological Sciences, Bauru School of Dentistry, University of São Paulo, Bauru, Brazil., de Melo FPSR; Department of Biological Sciences, School of Science, São Paulo State University (UNESP), Bauru, Brazil., Saldanha LL; Department of Biological Sciences, School of Science, São Paulo State University (UNESP), Bauru, Brazil., Dokkedal AL; Department of Biological Sciences, School of Science, São Paulo State University (UNESP), Bauru, Brazil., Meissner T; Department of Cariology, Endodontology, and Periodontology, University of Leipzig, Leipzig, Germany., Bemmann M; Department of Cariology, Endodontology, and Periodontology, University of Leipzig, Leipzig, Germany., Schulz-Kornas E; Department of Cariology, Endodontology, and Periodontology, University of Leipzig, Leipzig, Germany., Haak R; Department of Cariology, Endodontology, and Periodontology, University of Leipzig, Leipzig, Germany., Abdelbary MMH; Division of Oral Microbiology and Immunology, Department of Operative and Preventive Dentistry and Periodontology, RWTH Aachen University Hospital, Aachen, Germany., Conrads G; Division of Oral Microbiology and Immunology, Department of Operative and Preventive Dentistry and Periodontology, RWTH Aachen University Hospital, Aachen, Germany., Magalhães AC; Department of Biological Sciences, Bauru School of Dentistry, University of São Paulo, Bauru, Brazil., Esteves-Oliveira M; Department of Cariology, Endodontology, and Periodontology, University of Leipzig, Leipzig, Germany.; Department of Restorative, Preventive & Pediatric Dentistry, University of Bern, Bern, Switzerland.
Publikováno v:
Caries research [Caries Res] 2021; Vol. 55 (3), pp. 193-204. Date of Electronic Publication: 2021 May 17.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.