Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Roehr S"'
Autor:
Makkar, S.R., Lipnicki, D.M., Crawford, J.D., Kochan, N.A., Castro-Costa, E., Lima-Costa, M.F., Diniz, B.S., Brayne, C., Stephan, B., Matthews, F., Llibre-Rodriguez, J.J., Llibre-Guerra, J.J., Valhuerdi-Cepero, A.J., Lipton, R.B., Katz, M.J., Zammit, A., Ritchie, K., Carles, S., Carriere, I., Scarmeas, N., Yannakoulia, M., Kosmidis, M., Lam, L., Fung, A., Chan, W.C., Guaita, A., Vaccaro, R., Davin, A., Kim, K.W., Han, J.W., Suh, S.W., Riedel-Heller, S.G., Roehr, S., Pabst, A., Ganguli, M., Hughes, T.F., Jacobsen, E.P., Anstey, K.J., Cherbuin, N., Haan, M.N., Aiello, A.E., Dang, K., Kumagai, S., Narazaki, K., Chen, S., Ng, T.P., Gao, Q., Nyunt, M.S.Z., Meguro, K., Yamaguchi, S., Ishii, H., Lobo, A., Lobo Escolar, E., De la Cámara, C., Brodaty, H., Trollor, J.N., Leung, Y., Lo, J.W., Sachdev, P., for, Cohort, Studies, of, Memory, in, an, International, Consortium, (COSMIC)
Publikováno v:
Zaguán. Repositorio Digital de la Universidad de Zaragoza
instname
Archives of Gerontology and Geriatrics
Archives of Gerontology and Geriatrics, Elsevier, 2020, 91, pp.104112. ⟨10.1016/j.archger.2020.104112⟩
Arch Gerontol Geriatr
instname
Archives of Gerontology and Geriatrics
Archives of Gerontology and Geriatrics, Elsevier, 2020, 91, pp.104112. ⟨10.1016/j.archger.2020.104112⟩
Arch Gerontol Geriatr
International audience; Background: We examined how the relationship between education and latelife cognitive impairment (defined as a Mini Mental State Examination score below 24) is influenced by age, sex, ethnicity, and Apolipoprotein E epsilon 4
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a378f5f859c3ebd72248353567523bc
http://zaguan.unizar.es/record/106624
http://zaguan.unizar.es/record/106624
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.