Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Gorely, Trish"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Booth, J N, Chesham, R A, Brooks, N E, Gorely, T & Moran, C N 2022, ' The impact of The Daily Mile TM on school pupils’ fitness, cognition, and wellbeing : Findings from longer term participation ', Frontiers in Psychology, vol. 13, 812616, pp. 1-10 . https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.812616
BackgroundSchool based running programmes, such as The Daily Mile™, positively impact pupils’ physical health, however, there is limited evidence on psychological health. Additionally, current evidence is mostly limited to examining the acute imp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 8, Iss 1, p 74 (2011)
Abstract Background Physical inactivity is recognised as a public health concern within children and interventions to increase physical activity are needed. GreatFun2Run was a school-based healthy lifestyles intervention that showed positive changes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/899a5ba4a75a49b78b2f51b5b5eb4201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.