Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"McEwen, Leah"'
Autor:
Mustafa, Fatima, Vanderwall, Dana, McEwen, Leah, Boucher, Ray, Hartshorn, Richard, Bruno, Ian, Heydenrych, Greta, Blanke, Gerd
Publikováno v:
Chemistry International; Jul2024, Vol. 46 Issue 3, p43-47, 5p
Autor:
McEwen, Leah, Bruno, Ian
The overarching goal of the WorldFAIR Chemistry Work Package (WP03) is to support the use of chemical data standards in research workflows, between and across disciplines. This will enable downstream data reuse through provision of practical directio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::02522214ae065cdd0e79d5c4279795a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lai, Adelene, Sachdev, Nina, Clark, Alex, McEwen, Leah, Fernandez, Marc, Okonski, Alexander, Sullivan, Katrina, Schymanski, Emma
Presentation about UVCB cheminformatics at Session 4.12 on Assessments of MCS,UVCBs & MOCS, Society of Environmental Toxicology and Chemistry (SETAC) Europe Meeting, May 2022.
AL & ELS are funded by Luxembourg National Research Fund A18/BM/12341
AL & ELS are funded by Luxembourg National Research Fund A18/BM/12341
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0b19e63a2b2177ebc4a0a5de1fffa4a6
https://zenodo.org/record/6469349
https://zenodo.org/record/6469349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McEwen, Leah1 lrm1@cornell.edu, Li, Ye2
Publikováno v:
Journal of Computer-Aided Molecular Design. Oct2014, Vol. 28 Issue 10, p975-988. 14p.
Autor:
Stuart, Ralph B.1 Ralph.Stuart@keene.edu, McEwen, Leah R.2
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. Mar2016, Vol. 93 Issue 3, p516-526. 11p.