Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Palladino, Paola"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Aug2013, Vol. 19 Issue 3, p165-177. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paola Bonifacci, Ida Carmen Ferrara, Jessica Pedrinazzi, Francesco Terracina, Paola Palladino
Publikováno v:
Brain Sciences; Volume 12; Issue 5; Pages: 563
Bilingualism and socio-economic status (SES) differentially affect linguistic and cognitive development. However, less evidence has been collected regarding their impact on literacy trajectories. The present longitudinal study evaluated the literacy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a3e68cf353b99db2aef7a6321bc2ebec
https://hdl.handle.net/11585/895341
https://hdl.handle.net/11585/895341
The present study was aimed at investigating literacy skills in English as a foreign language in three different groups of children: monolinguals with dyslexia (n = 19), typically developing bilinguals (language-minority) (n = 19) and a contr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::b4e0584dfba6a36b2736fdc8684ab560
http://hdl.handle.net/11585/625129
http://hdl.handle.net/11585/625129