Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Patterson, Paul"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salokangas, Raimo K. R., Patterson, Paul, Hietala, Jarmo, Heinimaa, Markus, From, Tiina, Ilonen, Tuula, von Reventlow, Heinrich Graf, Schultze-Lutter, Frauke, Juckel, Georg, Linszen, Don, Dingemans, Peter, Birchwood, Max, Klosterkoetter, Joachim, Ruhrmann, Stephan, McGorry, Patrick D., McGlashan, Thomas H., Knapp, Martin
Publikováno v:
Early intervention in psychiatry, 13(4), 935-942. Wiley-Blackwell
Early Intervention in Psychiatry, 13(4), 935-942. Wiley
Early Intervention in Psychiatry, 13(4), 935-942. Wiley
Aim Depression and suicidal ideation (SUI) and behaviour are more prevalent in females than males, and common in clinical high-risk (CHR) patients. Childhood adversities and trauma (CAT) are associated with adult depression and SUI. The role of gende
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.