Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Mendoza, Elizabeth"'
Autor:
Silva-Pavez, Eduardo1,2 (AUTHOR) eduardo.silva@uss.cl, Mendoza, Elizabeth2,3 (AUTHOR), Morgado-Cáceres, Pablo2,3 (AUTHOR), Ahumada-Castro, Ulises2,3 (AUTHOR), Bustos, Galdo2,3 (AUTHOR), Kangme-Encalada, Matías2,3 (AUTHOR), de Arbina, Amaia Lopez4 (AUTHOR), Puebla-Huerta, Andrea2,3 (AUTHOR), Muñoz, Felipe2,3 (AUTHOR), Cereceda, Lucas5,6 (AUTHOR), Varas-Godoy, Manuel7,8,9 (AUTHOR), Hidalgo, Yessia5,6 (AUTHOR), Cardenas, J. Cesar2,3,10,11 (AUTHOR) julio.cardenas@umayor.cl
Publikováno v:
Scientific Reports. 6/19/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-15. 15p.
Autor:
Mendoza, Elizabeth T.1, Villada, María1, Carolina Velásquez-Martínez, Maria1,2 macarvel@uis.edu.co
Publikováno v:
International Journal of Psychological Research. 2024, Vol. 17 Issue 1, p63-72. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología January-March 2020 40(1):4-11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gutiérrez, Kris D., Cortes, Krista, Cortez, Arturo, DiGiacomo, Daniela, Higgs, Jennifer, Johnson, Patrick, Lizárraga, José Ramón, Mendoza, Elizabeth, Tien, Joanne, Vakil, Sepehr
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2017 Mar 01. 41, 30-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44668686
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.