Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"Kühlein, Thomas"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 3, p Doc29 (2022)
Background and teaching situation: The SARS-CoV-2 pandemic had a substantial didactic impact on medical teaching. In Erlangen, the lecture “General Practice” was offered asynchronously and digitally in an inverted-classroom concept. Contents were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82b28f7b4a4746ab9a0b7161aef5a5cb
Autor:
Roos, Marco, Schneider, Antonius, Gensichen, Jochen, Simmenroth, Anne, Kühlein, Thomas, Schneider, Dagmar
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 2, p Doc19 (2022)
Introduction: Starting in 2013, a five-year, competence-based postgraduate programme, the “Seminartage Weiterbildung Allgemeinmedizin” (SemiWAM) for continuing education in general practice, was developed and offered in Bavaria. This evaluation r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b910c50b4dfd4a948115def4d989b0de
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 7, p Doc98 (2020)
Background: The SARS-CoV-2 pandemic had a strong impact on academic teaching and could change it sustainably. Ad hoc digitization of teaching had to be carried out. General practice teaching situation: Education in general practice at the Friedrich-A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0db5c423e69647ab8590eefd51589505
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 35, Iss 4, p Doc50 (2018)
Objective: At the end of the Practical Year (PY), medical students decide on a specialization. Individual motivational factors and barriers play a central role in the choice of the subsequent subject area and the place of establishment (city/country)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf12a0297b5a41c892f06140b0cfaf32
Autor:
Nürnberger, Carolin1,2 (AUTHOR) carolin.nuernberger@gmx.de, Kühlein, Thomas2 (AUTHOR), Hueber, Susann2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/7/2024, Vol. 19 Issue 3, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schubert, Nadine1 (AUTHOR) n.schubert.aw@outlook.de, Kühlein, Thomas1 (AUTHOR), Burggraf, Larissa1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Primary Care. 4/6/2023, Vol. 24 Issue 1, p1-10. 10p.