Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Monzon, Alexandra"'
Publikováno v:
JMIR Pediatrics and Parenting, Vol 4, Iss 2, p e25106 (2021)
Type 1 diabetes management can be challenging for children and their families. To address psychosocial concerns for parents of youth with type 1 diabetes, we developed two parent-focused interventions to reduce their diabetes distress and fear of hyp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e28932924ce6472cb2322aed12b33345
Autor:
Patton, Susana R, McConville, Andrew, Marker, Arwen M, Monzon, Alexandra D, Driscoll, Kimberly A, Clements, Mark A
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 9, Iss 8, p e17877 (2020)
BackgroundDespite the introduction of new insulin analogs, insulin pumps, and continuous glucose monitoring (CGM), young children with type 1 diabetes mellitus (T1D) remain vulnerable to episodes of hypoglycemia because of their unpredictable eating
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14471c11f4934a4d98d2372a5b492c84
Autor:
Monzon, Alexandra D.1, Majidi, Shideh2, Clements, Mark A.3, Patton, Susana R.4 Susana.patton@nemours.org
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Medicine. Feb2024, Vol. 31 Issue 1, p64-74. 11p.
Publikováno v:
In Canadian Journal of Diabetes April 2022 46(3):262-268
Publikováno v:
Journal of Telemedicine & Telecare; Apr2024, Vol. 30 Issue 3, p505-513, 9p
Publikováno v:
Pediatric Exercise Science; Aug2022, Vol. 34 Issue 3, p135-140, 6p, 2 Charts
Autor:
Monzon, Alexandra D.1 (AUTHOR), Cushing, Christopher C.1 (AUTHOR), Clements, Mark A.2 (AUTHOR), Patton, Susana R.3 (AUTHOR) Susana.patton@nemours.org
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology in Medical Settings. Jun2022, Vol. 29 Issue 2, p357-364. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.