Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Pizzol, Damiano"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pizzol, Damiano, Tudor, Florina, Racalbuto, Vincenzo, Bertoldo, Alessandro, Veronese, Nicola, Smith, Lee
Aim:\ud \ud Malnutrition is a major public health issue that has been associated with high susceptibility for impaired brain development and mental functioning. However, to date studies on this topic have not been collated and appraised. This systema
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e620c78e318151a9f18594eac9298d0d
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/706610/3/Pizzol_et_al_2021.pdf
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/706610/3/Pizzol_et_al_2021.pdf
Autor:
Smith, Lee, Jacob, Louis, Shin, Jae Il, Tully, Mark A., Pizzol, Damiano, López-Sánchez, Guillermo F., Gorely, Trish, Yang, Lin, Grabovac, Igor, Koyanagi, Ai
Background:\ud \ud Data on the association between obesogenic behaviours and bullying victimization among adolescents are scarce from low‐ and middle‐income countries.\ud \ud Objectives:\ud \ud To assess the associations between obesogenic behavi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::7a30994f5fc57c757545ab5e6af619b4
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/705649/5/Smith_et_al_2020.pdf
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/705649/5/Smith_et_al_2020.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.