Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: ''
Autor:
Vladislav V. Fomin, Vincas Grigas
Publikováno v:
Information & Media, Vol 98 (2023)
This paper provides an introduction to the special issue on gender studies. It surveys each paper and identifies commonalities and dissimilarities among them, as well as suggests the potential readership for the papers based on the problems addressed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/691eced760074100b21494df27d81e26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information & Media, Vol 97 (2023)
Science, technology, engineering, arts, and mathematics (STEAM) are fields substantially crucial for innovation and development. Nevertheless, the gender gap in these areas is significant also in European countries. Considering the underrepresentatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77eabe23243c4341825d955c94ff3fe0
Publikováno v:
Respectus Philologicus. (43 (48)):125-136
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1130781
Autor:
Kārkla, Zita, Matulis, Haralds
Publikováno v:
Respectus Philologicus. (43 (48)):110-124
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1130779
Autor:
Gałczyńska, Alicja
Publikováno v:
Respectus Philologicus. (43 (48)):11-23
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1130759
Autor:
Cȃmpian, Veronica, Iancu, Ioana
Publikováno v:
Information & Media. (96):95-118
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1130191
Autor:
Sheppental, Alisa
Publikováno v:
Sociologija. Mintis ir Veiksmas / Sociology. Thought and Action. (49 (02)):50-69
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1103183
Autor:
Paluckaitė, Justina
Publikováno v:
Socialiniai tyrimai / Social Research. 44(2):8-33
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1022278
Autor:
Litvinavičienė, Inga
Publikováno v:
Literatūra / Literature. 63(4):45-54
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1065258