Zobrazeno 1 - 10
of 793
pro vyhledávání: '"351"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
David Coghlan, Mary Brydon-Miller
Action research is a term used to describe a family of related approaches that integrate theory and action with a goal of addressing important organizational, community, and social issues together with those who experience them. It focuses on the cre
Autor:
Charles Antaki, Sue Widdicombe
`Identity′ attracts some of social science′s liveliest and most passionate debates. Theory abounds on matters as disparate as nationhood, ethnicity, gender politics and culture. However, there is considerably less investigation into how such iden
Autor:
Michael Billig
`Billig′s is a fascinating work of brilliant scholarship. It is written in an elegant style, spiced with humour, and gives one the feeling that it was a labour of love. It can be recommended without reservation′ - Journal of Community and Applied
Autor:
Stephen Harrison, Ruth McDonald
′This is an excellent textbook for which there is currently a niche in the market. The chapters on rationing, professionalism, politics of clinical knowledge and the politics of democracy and participation are particularly strong and will be invalu
Autor:
Margaret Harris
`This is a beautifully written account of the most important ways in which developmental psychologists go about their business, illustrated with carefully chosen articles which are carefully described in order to make the designs, methodologies, anal
Autor:
Gavin Reid
`This is a rare find, a book that manages to turn educational theory into accessible practice. It will appeal to teachers, managers, support staff and anyone interested in how we learn...This is a book relevant to everyone involved in education as it