Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"König P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pezzulo, G., Vosgerau, G., Frith, U., Hamilton, A., Heyes, C., Iriki, A., Jörntell, H., König, P., Nagel, S.K., Oudeyer, P.-Y., Rupert, R., Tramacere, A., Engel, Andreas K., Friston, Karl J., Kragic, Danica
Publikováno v:
The Pragmatic Turn: Toward Action-Oriented Views in Cognitive Science, 49-77
STARTPAGE=49;ENDPAGE=77;TITLE=The Pragmatic Turn
STARTPAGE=49;ENDPAGE=77;TITLE=The Pragmatic Turn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ec2a3d32303f43875670bc10c61bc8ce
https://research.utwente.nl/en/publications/acting-up-what-difference-does-an-actionoriented-approach-make-to-the-study-of-cognitive-development(e5f55e4f-aa9e-4a37-8f79-d41744959d82).html
https://research.utwente.nl/en/publications/acting-up-what-difference-does-an-actionoriented-approach-make-to-the-study-of-cognitive-development(e5f55e4f-aa9e-4a37-8f79-d41744959d82).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.