Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archiv AV ČR
Archeologický ústav
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Centrum medievistických studií
Centrum výzkumu globální změny
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav dějin umění
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav jaderného výzkumu
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav pro jazyk český
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Výzkumné centrum pro dějiny vědy
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Zachovat současné nastavení filtrů
EXPAND:"fulltext"
Publisher:"cambridge university press"
SubjectEDS:"communicative language teaching"
SubjectEDS:"comprehension approach"
SubjectEDS:"linguistics"
Domovská stránka
Vyhledávání:
Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno
1
-
10
of
35
pro vyhledávání:
''
Řazení
podle relevance
od nejnovějšího
od nejstaršího
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
Vybrat výsledek číslo 1
1
Multi-competence and language teaching
Autor:
Virginia M. Scott
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4b0cfdd08550f4b56a04dc793bc153cb
https://doi.org/10.1017/cbo9781107425965.021
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 2
2
Sociocollaborative language learning in Bulgaria
Autor:
Carla Meskill
,
Krassimira Ranglova
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a45e574506e828d6ffc98a0c944adbaa
https://doi.org/10.1017/cbo9781139524735.004
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 3
3
On-line learning in second language classrooms: An ethnographic study
Autor:
Mark Warschauer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::12dbd682f742c1a4e9ef7666ef231196
https://doi.org/10.1017/cbo9781139524735.005
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 4
4
Speaking and good language learners
Autor:
Yasushi Kawai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb315a574f81a692b3cb3b6009c4c05e
https://doi.org/10.1017/cbo9780511497667.020
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 5
5
Introduction: Task-based language teaching in a nutshell
Autor:
Kristiaan Van Den Branden
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::57c86c842c83c9080febb5cf25c0a729
https://doi.org/10.1017/cbo9780511667282.002
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 6
6
References
Autor:
Rose Senior
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d98ae210ec1f21ebe98937935069c0c3
https://doi.org/10.1017/cbo9781139523912.015
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 7
7
Introduction
Autor:
Rose Senior
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::639d897a0e9f0a85f1350b0dfd7b4acb
https://doi.org/10.1017/cbo9781139523912.002
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 8
8
What is task-based language teaching?
Autor:
David Nunan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::66258c9b79c91579ea1c3cabd25ccf5e
https://doi.org/10.1017/cbo9780511667336.002
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 9
9
Introduction
Autor:
David Nunan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8c3ffdd72343b008c780f6b25504e656
https://doi.org/10.1017/cbo9780511667336.001
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 10
10
Focus on form in task-based language teaching
Autor:
David Nunan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dc370f8ab37feccc8645a9df97cd7130
https://doi.org/10.1017/cbo9780511667336.006
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
1
2
3
4
Další »
[4]
Vyhledávací nástroje:
RSS
Poslat e-mailem
Upřesnit hledání
Omezení vyhledávání
Plný text
Recenzováno
Digitální knihovna AV ČR
Odstranit filtry
Vydavatel: cambridge university press
Předmět: communicative language teaching
Předmět: comprehension approach
Předmět: linguistics
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
Předmět
30
language assessment
27
computer science
17
language pedagogy
10
mathematics education
9
universal networking language
8
language technology
7
applied linguistics
7
second-language acquisition
7
second-language attrition
6
psychology
5
language transfer
5
media_common
5
media_common.quotation_subject
4
developmental linguistics
4
grammar
4
language and communication technologies
4
task (project management)
3
foreign language
3
natural approach
2
comprehensible output
2
first language
2
language industry
2
language proficiency
2
matrix (mathematics)
2
natural language
2
sociocultural linguistics
2
sociolinguistics
2
sociology of language
2
total physical response
2
vocabulary
2
whole language
1
clinical linguistics
1
close reading
1
communicative competence
1
community language learning
1
computingmilieux_computersandeducation
1
critical period hypothesis
1
critical reading
1
ethnography
1
experiential learning
1
extensive reading
1
fluency
1
focus on form
1
grammar-translation method
1
grounded theory
1
history
1
language arts
1
language experience approach
1
learner autonomy
1
lexical approach
Zdroj
35
OpenAIRE
Rok vydání
Od:
do:
×
načítá se......