Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Saulnier, Celine A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pollak, Rebecca M., Burrell, T. Lindsey, Cubells, Joseph F., Klaiman, Cheryl, Murphy, Melissa M., Saulnier, Celine A., Walker, Elaine F., White, Stormi Pulver, Mulle, Jennifer G.
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders; Aug2024, Vol. 54 Issue 8, p3142-3154, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saulnier, Celine A.1,2 (AUTHOR) celine@nacsatl.com, Klaiman, Cheryl3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Jul2022, Vol. 59 Issue 7, p1419-1429. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Voulgarakis, Harry M.1,2,3 hvoulgarakis@sjcny.edu, Saulnier, Celine A.4,5, Bendell-Estroff, Debra1, Bush, Joseph P.1, Field, Tiffany M.1,6
Publikováno v:
Children's Health Care. Oct-Dec2021, Vol. 50 Issue 4, p398-412. 15p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scahill, Lawrence, Bearss, Karen, Lecavalier, Luc, Smith, Tristram, Swiezy, Naomi, Aman, Michael G., Sukhodolsky, Denis G., McCracken, Courtney, Minshawi, Noha, Turner, Kylan, Levato, Lynne, Saulnier, Celine, Dziura, James, Johnson, Cynthia
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry July 2016 55(7):602-609