Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Young, R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hyungjun Kim, Junghun Cho, Young R Kim, Youngkyu Song, Song-I Chun, Ji-Yeon Suh, Jeong Kon Kim, Yeon-Hee Ryu, Sun-Mi Choi, Hyungjoon Cho, Gyunggoo Cho
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 9, Iss 3, p e90427 (2014)
Structural and functional features of various cerebral cortices have been extensively explored in neuroscience research. We used manganese-enhanced MRI, a non-invasive method for examining stimulus-dependent activity in the whole brain, to investigat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f1443ab99fe4b67b362703d86a915a4
Autor:
Christian T Farrar, Walid S Kamoun, Carsten D Ley, Young R Kim, Ciprian Catana, Seon J Kwon, Bruce R Rosen, Rakesh K Jain, A Gregory Sorensen
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 6, Iss 3, p e17228 (2011)
MRI biomarkers of tumor edema, vascular permeability, blood volume, and average vessel caliber are increasingly being employed to assess the efficacy of tumor therapies. However, the dependence of these biomarkers on a number of physiological factors
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/026ccd94a617437494ad7c550973c170
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hall-Glenn, Faith1, Young, R. Andrea De2, Huang, Bau-Lin3,4, Handel, Ben van1, Hofmann, Jennifer J.5, Tom T. Chen6, Aaron Choi7, Ong, Jessica R.1, Benya, Paul D.7, Mikkola, Hanna1, Iruela-Arispe, M. Luisa1,8,9, Lyons, Karen M.1,7,8,9 klyons@mednet.ucla.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. Feb2012, Vol. 7 Issue 2, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.