Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Tully, Mark A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tudor-Locke Catrine, Craig Cora L, Aoyagi Yukitoshi, Bell Rhonda C, Croteau Karen A, De Bourdeaudhuij Ilse, Ewald Ben, Gardner Andrew W, Hatano Yoshiro, Lutes Lesley D, Matsudo Sandra M, Ramirez-Marrero Farah A, Rogers Laura Q, Rowe David A, Schmidt Michael D, Tully Mark A, Blair Steven N
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 8, Iss 1, p 80 (2011)
Abstract Older adults and special populations (living with disability and/or chronic illness that may limit mobility and/or physical endurance) can benefit from practicing a more physically active lifestyle, typically by increasing ambulatory activit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f05e773885a844509b378e131b32ca8b
Autor:
Rowe David A, Oppert Jean-Michel, Mutrie Nanette, Matsudo Sandra M, Inoue Shigeru, Hatano Yoshiro, Giles-Corti Billie, De Cocker Katrien, Clemes Stacy A, Brown Wendy J, Craig Cora L, Tudor-Locke Catrine, Schmidt Michael D, Schofield Grant M, Spence John C, Teixeira Pedro J, Tully Mark A, Blair Steven N
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 8, Iss 1, p 79 (2011)
Abstract Physical activity guidelines from around the world are typically expressed in terms of frequency, duration, and intensity parameters. Objective monitoring using pedometers and accelerometers offers a new opportunity to measure and communicat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49b1e0793be5461d9ac772e656ea6b14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.