Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"ZHAO LI"'
Autor:
Yangfan Xu, Yangyang Lin, Lingrong Yi, Zhao Li, Xian Li, Yuying Yu, Yuxiao Guo, Yuling Wang, Haoying Jiang, Zhuoming Chen, Anton Svendrovski, Yang Gao, D. William Molloy, Rónán O’Caoimh
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
BackgroundCognitive frailty describes cognitive impairment associated with physical decline. Few studies have explored whether short cognitive screens identify frailty. We examined the diagnostic accuracy of the Chinese versions of the Quick Mild Cog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1d11e10e1294c67b25f84334f0de32f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
With the change in the location of school education from the classroom to the home during the COVID-19 outbreak, there should be more educational caregiving from children’s parents when children learn online. Parental involvement in children’s on
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.