Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Marshall P"'
Autor:
Marshall P. Thomas
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-5 (2019)
Abstract Background Whether medical education research (MER) is primarily conducted in wealthy countries (in the “Realm of the Rich”) is the subject of an ongoing debate. Previous studies of the geography of MER publication output have relied upo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/156a0fa5d4e645f5bae3d9b8956c9ed4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gertrude N. Kiwanuka, Francis Bajunirwe, Paul E. Alele, Joseph Oloro, Arnold Mindra, Patricia Marshall, Sana Loue
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Research ethics education is critical to developing a culture of responsible conduct of research. Many countries in sub-Saharan Africa (SSA) have a high burden of infectious diseases like HIV and malaria; some, like Uganda, have recurring ou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/121a76c22dd640df930efc534a177adf
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background Interpersonal biases between clinicians and patients contribute to disparities in health care and outcomes by race, ethnicity, and socioeconomic status. We used standup comedy principles and exercises to help medical students reco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d27e188a3b194c29960562d50356c3a5