Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Been, Lukas B."'
Autor:
Arne Nelskamp, Benedikt Schnurr, Alexandra Germanyuk, Jasmina Sterz, Jonas Lorenz, Robert Sader, Miriam Rüsseler, Lukas B. Seifert
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Abstract Background The correct performance of a structured facial examination presents a fundamental clinical skill to detect facial pathologies. However, many students are not adequately prepared in this basic clinical skill. Many argue that the tr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/252ea8deb5f0467490a0cff0c4164928
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background The feedback given to students plays an important role in their efficiency related to learning practical skills. In the present study, diverse feedback modalities have been investigated. Our hypothesis is that individualized and u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85c9293a50e44f8b98782fb4bd415338
Autor:
Lukas B. Seifert, Benedikt Schnurr, Maria-Christina Stefanescu, Robert Sader, Miriam Ruesseler, Jasmina Sterz
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-11 (2020)
Abstract Background Teaching complex motor skills at a high level remains a challenge in medical education. Established methods often involve large amounts of teaching time and material. The implementation of standardized videos in those methods migh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ff50595cccc4bd8ad41a5a5f7a926a4
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-10 (2019)
Abstract Background Computerized virtual patients (VP) have spread into many areas of healthcare delivery and medical education. They provide various advantages like flexibility in pace and space of learning, a high degree of teaching reproducibility
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eecfba1cdc2a44ef9215c125c8c688ae
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-10 (2019)
BMC Medical Education
BMC Medical Education
Background Computerized virtual patients (VP) have spread into many areas of healthcare delivery and medical education. They provide various advantages like flexibility in pace and space of learning, a high degree of teaching reproducibility and a co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.