Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Liang, Ting-An"'
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2018 Jan 01. 35(2), 383-387.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26613935
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2018 Jan 01. 35(2), 388-423.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26613936
Publikováno v:
MIS Quarterly, 2015 Jun 01. 39(2), 497-518.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26628363
What in Consumer Reviews Affects the Sales of Mobile Apps : A Multifacet Sentiment Analysis Approach
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2015 Jan 01. 20(2), 236-260.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26771900
Autor:
BROCKE, JAN VOM, LIANG, TING-PENG
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2014 Apr 01. 30(4), 211-233.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43590189
Autor:
LIANG, TING-PENG, BROCKE, JAN VOM
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2014 Apr 01. 30(4), 7-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43590182
Autor:
Liang, Ting-Peng, Turban, Efraim
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2011 Dec 01. 16(2), 5-13.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.2753/JEC1086-4415160201
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2011 Dec 01. 16(2), 69-90.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.2753/JEC1086-4415160204
Autor:
Liang, Ting-Peng, Tanniru, Mohan
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2006 Dec 01. 23(3), 9-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40398853
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2006 Dec 01. 23(3), 45-70.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40398855